Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

15 octombrie 2011

Şi iar mă gândesc la tine . Trag aer în piept . Respir greu . Privesc în gol . Încă mai aştept . Şi îmi curg lacrimi . Dar încerc să îmi revin . Am palpitaţii . Din ce în ce mai greu respir .


S-a-ntâmplat într-o noapte , în august pe 27 .
Dintr-o mulțime de piese , am apărut eu la un moment ..
Iar în mintea ta s-a-ntipărit doar chipul meu inocent .
Îți plac ochii mei și pielea mea fină ..
Îți place cum vorbesc , vocea mea te alină .
Îți place numele meu și părul meu șaten ..
Îț
i place chipul meu , îți place al meu ten .

Îți place că n-am figuri și că sunt naturală ..
Îți place că sunt hot , îți place că sunt reală .
Îți place cum privesc , îți place cum mă mișc ..
Îți place cum trăiesc , îți place cum rezist .
Îți place cum dansez și mă uit așa la cer ..
Îți place cum mă uit la tine și spun că nu ești sincer .
Îți place cum mă port , așa , ca și cum nu-mi pasă ..
Îți place de mine chiar dacă acum am plecat acasă .

La anu` o să iasă mult mai bine ..
La anu` sper să mă placi tot pe mine .
Sper să nu te schimbi , că eu n-o să mă schimb deloc ..
Sper că-n inima ta voi fi pe primul loc .


Îmi place
 că ești unic , îmi place că ești aparte ..

Îmi place că te simt aproape , chiar dacă ești departe .
Îmi place când fumezi și când bei alcool ..
Îmi place că te distrezi chiar dacă te simți nasol .
Îți place zâmbetul meu și chipul meu de copil ..
Îmi place că porți reebok , îmi place al tău stil .
Îți place parfumul meu , îți place cum mă-mbrac ..

Îți place când râd , când plâng , când tac .
Îmi place să mă trezesc cu tine-n gând dimineața ..
Îmi place să adorm cu tine-n gând , îmi place viața .
Îmi place chiar dacă nu-ți plac așa de mult ..
Îți place să mă privești , îți place să mă asculți .
Îmi place să merg noaptea pe străzi și să beau ..
Îmi place să crezi că tu ești singurul pe care-l vreau .
Îmi place că mă crezi , dar tot spui că eu mint ..
Îmi place așa , nu știu .. Felul cum mă faci tu să mă simt .

Îmi place că ai trecut cu bine peste mometele grele ..
Îmi place să cred că tu crezi în visele mele .
Îmi place și dacă visez , sper că tu mă vei trezi ..
Îmi place mult de tot , așa , felul tău de-a fi .
Îmi place chiar dacă mi s-a făcut un dor imens ..
Îmi place și tot ce-am spus , sper că are sens .
Îmi placi mult de tot și te rog , nu mă uita ..
Îmi place să cred că o să te mai văd .

Poate nu azi , poate cândva ..
Poate că nu tot acolo , poate altundeva .
Îmi place chiar dacă nu mai găsesc unele cuvinte ..
Îmi place cum îmi spui tu așa : „ 
Să fii cuminte ! ”

Îți place că sunt , așa , o fată deosebită ..
Îți place și d-aia vrei să mă faci să fiu mereu fericită .
Îți place că eu nu sunt schimbătoare ca vântul ..
Și-mi place , dar nu mă face să spun : „ Te iubesc ” , urăsc cuvântul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu