Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

10 martie 2012

Ani , luni , săptămâni , zile , ore , minute , secunde şi clipe .


Oamenii vin , rămân sau pleacă şi nu pot să-i condamn pentru asta . Fiecare are dreptul ăsta . Şi unii aleg să plece cu sau fără motiv şi de fiecare dată rămâne cineva şi e mai greu să rămâi .. Să rămâi acolo şi să vezi cum pleacă şi să nu poţi să faci nimic , să nu poţi să-l opreşti sau să-l întrebi : " De ce ? " . Pentru că sunt persoane care atunci când pleacă uită să lase nişte răspunsuri , uită de cei care rămân în urma lor , iar când pleacă lasă doar nişte uşi încuiate şi cheile le aruncă , de parcă dacă lor nu le pasă , n-are nimeni nevoie de răspunsuri . Oricum , prefer să cred că nimeni nu e părăsit sau uitat şi oricum dacă vrei , poţi să pleci şi tu . N-o să te uit totuşi , dar înainte să pleci de tot , aş vrea măcar o dată să te vezi prin ochii mei , înainte să-mi spui că nu-mi pasă de tine . Nu vreau să calc strâmb , dar o fac . Nu vreau să-mi fie frică , dar îmi e . Nu vreau să dezamăgesc , dar o fac . Nu vreau să plâng pentru nimeni , dar plâng . Nu vreau să-mi fie dor, dar îmi e . Nimic nu e cum aş vrea şi nu pot să înţeleg cum mă simt . Şi toate astea pentru ce ? Pentru că nimic nu e destul de aproape ca să speri mereu şi să nu fii niciodată mulţumit ? Pentru că realitatea nu e la fel ca visele pe care ni le facem seara ? Şi asta pentru că lumea nu e imperfectă , ci rea pur şi simplu ? Şi numai în poveşti binele învinge răul , iar noi nu trăim acolo .. Şi cu toate astea ne place să visăm pentru că numai atunci e cum vrem noi , nu cum vor alţii , şi putem să fim fericiţi . Şi acum e deja mult prea târziu . Nu dorm pentru că nu pot . Mă rătăcesc printre gânduri şi caut cu disperare răspunsuri , căci cineva a uitat să mi le dea . Încerc să găsesc un sens şi totuşi nu ştiu ce găsesc . Uneori am impresia că am găsit toate răspunsurile , dar de fapt n-am găsit nimic .  De ce mereu unui " De ce ? " i se răspunde un " Nu ştiu " ?! Oricum nu mai contează . Aş vrea să vă spun tot , dar realitatea şi indiferenţa voastră mă opreşte . Oricum n-o să vă uit niciodată . Îi ţin minte şi acum pe toţi care au plecat din viaţa mea . Şi asta când o să mă-ntreb cu ce am mai rămas . În drumul pe care l-am ales .. M-am lovit de tot felul de oameni .. Tot felul de caractere .. Tot felul de personaje ciudate , mult prea laşe să lupte pentru visele lor . Şi de fiecare dată , încercau să mă descurajeze , spunându-mi : " Nu poţi face asta ! ". Însă , am avut puterea de fiecare dată să mă ridic , să lupt , să iert şi să merg mai departe .. Şi asta pentru că n-am fost singură . Mereu am crezut că într-o zi îmi voi atinge idealul , că-mi voi prinde visul în mâini şi nu-i voi mai da drumul , după care voi decupa fericirea din cărţile cu poveşti şi voi asambla plină de extaz piesele unui univers măreţ ce mă aşteaptă . Va veni ziua în care voi fi doar o amintire pentru lume .. Şi voi face în aşa fel , încât , să fie una frumoasă , una care să aducă un zâmbet subtil şi dulce pe chipul tuturor de fiecare dată când îmi vor auzi numele .. De cele mai multe ori când spun cuiva : " Prietenia noastră s-a terminat ! " .. Ceea ce ar trebui să înţeleagă de fapt persoana respectivă este : " Vreau să văd că eşti în stare să lupţi pentru mine ! " . Dacă vreau să plec .. Nu mă lăsa s-o fac .. Ar fi cazul să mergi după mine şi să mă opreşti . Să-mi spui cât de mult mă iubeşti şi toate motivele pentru care sunt atât de importantă pentru tine . Luptă pentru noi , chiar dacă eu nu mai am puterea să o fac .. Fii tu destul de puternic pentru amândoi .. Nu mă lăsa să plec , pentru că o dată ce ai făcut-o .. Nimic nu va mai fii la fel !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu