Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

20 decembrie 2012

Cum e să fi diferit de mine ? Suntem oare la fel ?

Nu creștem până nu facem un lucru incredibil de pueril , nu învățăm să ne ridicăm până nu cădem cât de jos se poate . Luptăm până nu mai avem pentru ce . Călcăm în picioare tot, pentru acel "cineva" . Da , ne mai călcăm în picioare și pe noi , din când în când . Merită , în ochii noștri , în timp ce nu mai merită demult în ochii nimănui altcuiva . Le spunem "NU" cu zâmbetul pe buze , tuturor celor care ne spun : " Las-o baltă ! " . Dacă plângem , știm noi și atât . Dacă dăm pumnii în pereți , și mai urlăm din când în când : " Nu mai pot ! " , știm tot noi și atât . Ne-am săturat demult , dar mai putem . Dacă iubim , când iubim , atunci o facem cu adevărat , atunci iubim cu tot ce avem în noi . Dormim o noapte din șapte , si ne bufnește râsul din cele mai stupide lucruri . Bem cinci cappuccino pe zi , pentru că știm foarte bine - noaptea viitoare va fi exact la fel . Ne fumăm nervii și ura într-una , astfel încât nimeni să nu știe că sunt acolo . Nu mâncăm mai nimic , nu pentru că nu ne e foame , ci pentru că ne stă în gât . Cateodata nu mai putem respira , începem să tremurăm și ni se face rău - apoi ne prefacem că nu s-a întâmplat . Ne refacem mereu inima , singuri , după fiecare ruptură , doar ca să ne putem îndrăgosti iar , doar ca să se rupă încă o dată , și încă o dată , și încă o dată . Ne doare mereu , ne doare tot , dar nimeni nu are idee cât de mult . Ne ținem promisiunile , și nu ne interesează nici cât negru sub unghie până unde trebuie să ajungem ca să o facem . Suntem tari în fața celor pe care îi iubim , doar ca să știe că indiferent cât de jos ne aflăm de fapt , pentru ei mai avem o mână de întins . Întotdeauna , mai avem o mână de întins . Așa suntem noi - eu , și toți oamenii ca mine . Vezi tu , asta nu ne face cu nimic mai slabi , mai vulnerabili , sau mai naivi . Pentru că noi , măcar noi , am avut curajul ăla nebun și stupid să ne urcăm din nou , acolo în vârf , chiar dacă am mai căzut o dată . Noi nu îi lăsăm niciodată pe cei cărora le-am promis că n-o vom face , nu-i lăsăm nici când ei ne-au lăsat deja , și ne pasă până în ultimul moment - moment care îl hotărâm noi , moment care vine doar atunci când chiar nu mai putem . Și noi , ei bine noi , putem mult mai mult decât vă puteți imagina . Câștigăm ceva mai multă putere , și nu pierdem nicio șansă . Eu și oamenii ca mine , ne gândim în fiecare seară dacă și astăzi ne-a bătut inima , dacă aerul ne-a ajuns în plămâni , dacă am râs , și dacă am plâns - da , trăim . E un motiv destul de bun să fim mândrii , pentru că vezi tu , nu ne e ușor .. Dar n-o spunem niciodată !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu