Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

25 aprilie 2011

Am alergat continuu spre locuri neştiute având speranţa că voi stinge focul ce-mi arde inima .


Am o aură ce te-atrage ,
Ştiu că mă placi , de-aia nu te las în pace .
Sunt atât de tăcută ,
Misterul îmi provoacă o privire pierdută .
Ştii , te debusolează .
Crezi că-s aproape , dar-s departe când se înserează .
Câteodată te întristez ,
Când în zilele cu ghinion nu te luminez .
Ai zile în care te debusolează ,
Dispare de pe cer ca reper când se înceţoşează .
Da , sunt exact ca o stea ,
Mă vezi doar când vreau , de-aia eşti nebun după ea .
De la distanţă par mică rău ,
Dar de-s aproape , e chiar imens sufletul meu .
Pentru tine de neatins ,
Nu-s ca o stea , sunt chiar o stea . Te-ai prins ?
E deasupra tuturor , veghează ,
Când restu` dorm , eu sunt singura trează .
Ştiu că am ceva în plus ,
E de neajuns fiindcă-s mult prea sus .
Diferită , nu pot fi comparată ,
Nici cu toţi banii din lume nu pot fi cumpărată .
Greu să ajungi la mine , firesc ,
Sunt multe ca mine , dar nu toate strălucesc .
Le ţin pe restu` la distanţă ,
Ştiu că n-am ce căuta pe lângă vreo zdreanţă .
N-am nevoie de nimeni ,
Strălucesc şi singură şi o ştiu prea bine .
Nu mă ai nici tu , dar nici alţii ,
Nu sunt genul de fată care se bagă în relaţii .
Sunt atâţia care au încercat ,
Să mă atingă noaptea , dar au eşuat .
Parcă n-am niciun defect ,
Când se instalează seara , eu îi dau efect .
Şi ţi se pare corect ,
E o muncă să mă menţin frumoasă . Respect !
Sunt atât de specială ,
Dintre atâtea milioane apar la tine pe coală .
Poate nu-mi place muzica ta ,
Că din câte vezi , tu nu exişti pentru ea .
Până şi Soarele-i o stea .
Cum am convins Pământul să se-nvârtă-n jurul meu aşa ?
Ai atâtea întrebări să-mi pui ,
Dar te las să-ţi răspunzi singur , ca un nebun .
Nu ştii dacă ascult asta , te omoară ,
Fac cumva să te anunţ că timpul zboară .
Îţi pare rău şi nu ştii dac-o să-ţi mai pară ,
Să te simţi respins şi a doua oară .
Îţi pare rău dacă mă presezi ,
Dar vrei să te-asiguri că tu eşti cel pe care-l luminez .
Dacă nu eşti tu steaua mea pereche ,
Nici să nu-ţi intre alt nume de fraier în ureche .
Nu cauţi să-mi ajungi între picioare ,
Vrei să fim o familie unită ca şi Carul Mare .
Poate că mie-mi sună a dume ,
Dar o arzi pe bune , zici lucrurilor pe nume .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu