Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

21 iunie 2012

Nu mai doare nimic , nu mai doare deloc , nu te mai simt , și pentru prima oară , nici nu vreau să o mai fac .


Nu cred că durerea e ceva care trece cu timpul , sau cu care te poți obișnui . N-am mai crezut mult timp într-o fericire absolută , dar asta o știu doar eu . N-am crezut că lucrurile trec și te lasă liber din când în când . Lumea asta se schimbă zi de zi , așa-i ? Nu se oprește , nu te întreabă dacă ești bine sau dacă poți să te schimbi după ea . Vezi , nu contează dacă ai inima ruptă în două sau dacă tragi dintr-o țigară ca un disperat care caută orice speranță .. Ții în mână un pahar de vodkă și nici nu îți mai explici când s-a golit .. Nu contează dacă aluneci ușor , pe un perete , într-o baie oarecare la 3 dimineața și simți cum nu o să te mai ridici de pe podeaua aia niciodată , pentru că nu vezi un singur motiv să o faci . Nu contează nimic din toate astea .. Undeva , la doar câțiva metri de tine , cineva o să râdă din tot sufletul lui , o să sară de gâtul altcuiva și o să țipe din toți plămânii lui : " TE IUBESC ! " . Cineva tocmai o să fie fericit .. Cineva tocmai o să trăiască prima zi din restul vieții lui .. Cum o făceai și tu , demult . Nu poți să o faci , pur și simplu . Nu poți să te oprești într-o zi , nu poți să rămâi în urmă , și fie că nu mai poți sau că nu mai vrei , trebuie să te ridici de pe podeaua aia încă o dată , la fel cum trebuie să lași închis în baia aia , cu un chiștoc plin de ruj și un pahar spart , pe oricine te-a adus acolo . Asta am făcut eu - încă nu îmi revin , încă e o luptă care trebuie dusă cu mine , încă e trist , dar nu mai doare . De mult timp nu am văzut niciun răsărit , pentru că apuneai mereu în fața mea . Mi-ai luat un timp atât de lung din cei mai frumoși ani ai mei , pentru că era bine să fiu acolo , suspinând din când în când , așa-i ? Mi-ai luat fericirea , chiar de nu ai vrut , pentru că nu ai fost capabil nici să stai , nici să pleci , și nu există ceva în lumea asta care să doară mai tare . M-ai rănit cu tot ce ai făcut , m-ai rănit în feluri de care nu ai să fii conștient vreodată , și m-ai schimbat în persoana care am urât că devenisem ! Nu te mai vreau niciodată , cum nici tu nu m-ai vrut vreodată . Nu îndeajuns . Nu mai vreau nimic de la tine , copilule , pentru ca nu am niciun motiv să o fac . De ce te-aș mai vrea , cât de puțin , când eu nu am însemnat nici măcar "destul" cât să lupți vreodată pentru mine ? NU TE MAI VREAU NICIODATĂ . I-am dat tot timpul din lume , și tot ce a făcut , a fost să mă distrugă zi de zi , uneori mai mult , alteori mai puțin . Durerea nu trece , nicicum , știi ? Doar dacă .. Doar dacă ai curajul să nu o mai faci niciodată . Să nu te mai întorci . Să ai o cale și un vis .. Un zâmbet , niște brațe în care să sari , un viitor mai bun și un soare de dimineață . Să te ridici și să speri , să speri din tot sufletul tău , că data viitoare nu o să mai fie atât de greu , că o să ai un loc , că nu se va pierde totul atât de ușor și că o să-ți găsești fericirea în cel mai simplu lucru . Durerea , cred că așa trece - cu multă ambiție , o mie de idealuri , tot curajul din lume și cu adevărat .. FĂRĂ TINE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu