Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

18 februarie 2012

Ziua în care ne-am spus adio pentru totdeauna : 14 februarie 2010 .

Ți-aș spune o poveste , dar nu știu cum să-ncep .. Gen , era demult , chiar pe data de 14 februarie , numai că toate astea se întâmplau acum doi ani , afară era frig și tremuram ca o copilă , într-un leagăn înghețat .. Dar , mai sunt și alte lucruri rămase-n minte , pe retină .. Și Doamne , măcar de mi-ar fi ieșit din suflet ! Îmi aduc aminte cum fuma o țigară tare , strângea din ea , iar eu plângeam . Era nervos și agitat .. Avea să îmi spună o mie de lucruri , însă , le omora cu o tăcere cruntă .. Cu aceeași tăcere cu care mă omora și pe mine al dracului de tare . Se uita fix în ochii mei , mă privea aten , îmi simțea frica așa cum n-o mai simțise niciodată , ceea ce îl făcea să nu zică nimic în continuare . Nu voia să mă rănească .. Și eu o știam prea bine .. Ahh , mă iubea copilul ăsta așa cum știa el , într-un mod neînțeles și inexplicabil .. Dar o făcea ! Însă , toată iubirea aia nefirească , din povești , NU , nici de acolo - din povestea mea , se dusese de mult timp . Eu o știam , el o știa , și cineva trebuia să o spună ..   Știam că dacă Dumnezeu i-ar fi cerut să-și dea inimioara din piept ca eu să trăiesc , el ar fi dat-o ! Am simțit un final . Ăsta era tot ce simțeam atunci .. E cel mai urât sentiment posibil , să simți un ultim moment , o ultimă șansă să îl prind de mână , și nicio altă șansa să îi spun : " Stai ! " . A început să îmi spună mii de lucruri , milioane de mici treburi , pe care nu am apucat să le gândesc , într-un timp atât de scurt , atât de sec , atât de încordat , atât de .. Trist ! El gândea mereu cu câteva minute înainte , știa că orice aș fi spus , el ar fi plecat exact atunci , nicio secundă după aia , nicun alt gând , așa că nu m-a lăsat s-o spun , nu s-a lăsat să nu mă asculte . Mă cunoștea ca și cum aș fi fost copilașul lui . Știa când mă trezeam , știa că eram cu un zâmbet larg pe față când o făceam . Știa că era vina lui .. Ehh , ce nu știa ?! Deci , cineva trebuia să-mi termine povestea asta care v-o înșir aici . Unul din noi trebuia să spună : ADIO ! Eiii , și a spus-o în final , cu toată lumea aia care cădea în jurul meu , cu toți norii ăia care apăruseră de nicăieri , cu mine , care nu mai aveam să fiu o fată drăguță , a lui , care nu știa nimic . Am plecat cum am putut , nu mai știu cum am făcut-o , ultimele lui cuvinte fiind : " Eu altă fată n-am să mai iubesc niciodată așa cum te-am iubit pe tine , din tot sufletul meu ! Pleacă și uită-mă , barimi tu să fi fata aceea specială de care să nu-mi mai bat joc ! " . Hahh , da , vremurile astea de demult , când era rece , și se întâmpla toată povestea asta , au fost un apogeu al iubirii mele , mult schimbate de atunci .. Cât de schimbată sunt de atunci .. Și cât rănesc , și cât plec , și cât nu mai simt . S-au dus toate de atunci , în veri trecute prin nopți albe , toamne în care îl vedeam , primăveri în care ne iubeam , în ierni la fel de reci ca atunci , la fel de goale . Și mi-a spus că l-am pierdut , si eu i-am spus că m-a pierdut . Mi-a spus că pleacă , și i-am spus că plec .. Mi-a spus " Niciodată ! " , i-am spus : " Așa să fie ! " .. Dar e ciudat că mai țin minte povestea asta . Ahh , și mai ciudat e faptul că mi-aș dori să nu fie , mi-aș dori sa mai fie el aici . Un minut ? L-aș vrea un minut , fericit , al meu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu