Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

14 ianuarie 2012

Ai fost o umbră ruptă dintr-un apus ..

Către tine , cea mai dragă , pe lângă toți . Știi că tu mi-ai rămas cea mai dragă . Îmi pare rău că mult timp nu te-am băgat în seamă .. Am uitat că erai acolo . Știu că erai jos , și aveai nevoie de mine să te ridic , îmi pare rău că nu m-a interesat nici cât negru sub unghie cât de tristă erai . Adevărul e că nu știam ce să fac , nu știam cum să te ridic și să-ți aduc un zâmbet pe buze . Eram sigură că l-ai pierdut demult , o dată cu el sau cu toate celalalte care au fost , în care ai crezut , și s-au dus . Doamne , dacă aș fi știut că încă mai ești acolo , că încă mai poți , nu ai idee câte ți-aș fi spus ! Unde dracului ai fost copilă bleagă ? Ți-aș fi spus că el vorbește doar prostii , și deși te iubește , nu merită nimic . Ți-aș fi spus că peste câțiva ani o să te gândești la el , o să te bufnească râsu` și o să-ți dai seama că ai iubit un copil pe care nu îl crescuse nimeni , înaintea ta . Te-aș fi felicitat în fiecare zi că nu i-ai dat drumul , că l-ai ținut lângă tine , că l-ai iubit , într-un fel în care nu credeai că vei ajunge să o faci . Ți-aș fi spus că merită , deși nu părea , și că în ochii tăi o să fie cu totul altcineva decât e în ochii "lor" , decât ai auzit tu că e . Ti-aș fi spus că o să îl cunoști , și o să vezi , mai târziu , ce-i drept , că are o inimă , undeva . Ți-aș fi spus că niciodată n-o să fi supărată pe el mai mult de câteva ore , și că o să rămână singurul băiat care te face să te înroșești , și să tremuri . Ți-aș fi spus , oricum , că o să-ți rămână drag în tot timpul ăsta , că n-o să-ți greșească cu nimic , niciodată , că o să-ți asculte tâmpenile , și o să râdă de tine și dramele tale - tot timpul . Ți-aș fi spus să nu te mai chinui , oricum n-o să știe niciodată cum se pronunță numele ăla , și tot așa o să rămâi . Ți-aș fi spus să nu îl regreți niciodată , pentru că nici n-ai tu idee câte am învățat , amândouă , de la el . Ți-aș fi spus că persoanele în care ți-ai pus toată încrederea cândva , n-o să mai însemne nimic . Nu , draga mea , niciuna din ele nu o să rămână . Haha , ți-aș spune ce oameni de căcat ai iubit , am râde amândouă , n-am avea cum să nu râdem . Ți-as spune că o să apară și el , exact când trebuie să apară cineva , și că în câteva luni o să ocupe 90% din gândurile tale . Ți-aș spune că o să-l iubești ca ochii din cap și că mai bine dai lumea asta peste cap cu toate ale ei , decât să îl pierzi . Ți-aș spune că o să fi geloasă , nici tu nu știi de ce , și nici el , și nici n-o să conteze . Ți-aș spune că dacă i-ai face vreodată rău , o să te omor cu mâna mea . Ți-aș spune să-l ții în brațe cât ești pe acolo , așa , fără niciun rost , pentru că după aia o să vi acasă și nimeni n-o să te ia în brațe ca el . Ți-aș spune să ai grijă de el , pentru că ai avut tu și de alții care nu meritau . Ți-aș spune că merită , copilă , și aș paria pe asta ! Ți-aș spune , draga mea , că toți anii ăștia puteau fi mai ușori , dacă nu te pierdeam , undeva pe drum . Mă bucur totuși să te anunț că sunt bine , și că nu e prea târziu să ne regăsim . Mă bucur , serios , că nu ai plecat fără mine . Sper că mi-ai prins poveștile din zbor , și acum le putem începe , continua , termina , împreună . Îți mulțumesc , nu știu ce m-aș fi făcut fără tine în ultimul timp . Ai face bine să mă asculți ! Nu spun astea oricui , ți le spun ție și doar ție , pentru că ești copila din mine , care mă ține în picioare și o să mă mai țină . Cam o viață și o zi , rezistăm noi împreună , nu ? Să nu mai pleci , mi-ai lipsit enorm .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu