Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

4 ianuarie 2012

Era în tricou și tremura , dar spunea că nu îi e frig . Nu îmi amintesc să fi fost niciodată atât de tăcuți că în noaptea aia . Se uită la mine , zâmbea și nu-mi spunea nimic . Mă lăsa să vorbesc singură , și se amuza copios pe seama mea . Din când în când se ridica de pe bancă și mă pupa pe frunte . Mă strângea de mână , dintr-o dată , iar apoi îmi dădea drumul și se întorcea cu spatele . Atâta timp , de atâtea ori , tot "noi" , și încă nu îl înțeleg . Se juca în parul meu , și cânta o melodie pe care o numeam cândva a "noastră" , deși nu am crezut niciodată că a reținut asta . Mi-a spus : "E prima noapte cand miroase a iarna" . Peste 10 minute , parcă ningea . Peste mine , peste el , peste un oarecare "noi" care exista mai mult sau mai puțin , dar exista pentru totdeauna , peste părul meu pe care tocmai îl împletise , peste amintirea unei nopți care va rămâne mult , mult timp de acum înainte . Stătea întins pe banca aia , cu capul pe genunchii mei , și număra stelele . Îi intrau fulgii de zăpadă în ochi , și se strâmba într-una . M-a prins de mână și m-a întrebat ce e cu mine . Nu s-a uitat în ochii mei , se uita obsesiv în față - mă cunoștea prea bine , știa foarte bine că n-o să-i pot răspunde dacă se uita la mine . Am zâmbit , uitându-mă la rândul meu obsesiv în față . I-am spus : "Nimic , ce să fie ?" , uitând pentru o secundă că e singurul pe care nu pot să îl mint , oricât aș vrea . A surâs ironic , s-a uitat de data asta fix în ochii mei și mi-a spus pe unul dintre cele mai serioase tonuri pe care le-am auzit vreodată venind de la el : " Teo , te-am sunat la 4 jumate dimineața , într-o noapte de joi spre vineri , și nici măcar nu te-am trezit . Nu dormeai . Nu mi-a trecut prin cap că o să cobori , dar ai făcut-o . Nu-mi spune că nu ai nimic " . Am amuțit . Nu avea rost să îl mint , nu avea rost să îi spun adevărul , era povestea pe care i-o spusesem de atâtea ori , povestea care a încercat să mi-o scoată din cap de atâtea ori . Mi-am lăsat capul pe umărul lui , spunând în final : " Când toate se schimbă .. " , și-a lăsat capul peste al meu , și a continuat : " ... te schimbi și tu ! " . Pentru un minut , niciunul dintre noi nu a spus nimic . Nu știu dacă ne-a mai bătut inima în timpul ăla , sau dacă am clipit , știu doar că în aceeași fracțiune de secundă , din instinct , amândoi ne-am strâns de mână mai puternic . "Atunci" , ne-a durut pe amândoi , ne-a lovit pe amândoi . Am preferat să tăcem , pentru că erau prea multe de spus . Noi ne-am găsit mereu în tăcere , povestea și iubirea noastră au fost mereu îngropate într-o tăcere adâncă . După , am sărit în brațele lui ca o copilă și am rămas acolo câteva minute .. Mi se părea atât de greu să îi dau drumu . În fond , eram în brațele care nu m-au alungat niciodată , care n-au fost niciodată reci , nici măcar "mai reci" . L-am pupat pe frunte , eu , de data asta , i-am zâmbit și mi-am tras mâna din mâna lui . I-am spus doar : " Nu ai idee cât mi-ai lipsit .. Nu ai idee ! " S-a ridicat , și-a închis ochii , și-a sprijinit fruntea de a mea și mi-a spus : " Ba am Teo , am . " Știam că are . Întotdeauna am știut . M-am prefăcut că nu o fac , doar pentru că uram să știu că îl las să îmi ducă lipsa . Dar "mi-a dus-o" , și a rămas exact unde l-am lăsat . Lângă mine , în mine . Am intrat încet în casă , m-am trântit în pat , și am plâns . A fost prima oară , după foarte mult timp , când am plâns pentru 10 minute , cu zâmbetul pe buze . Știi că ești singurul care poate să facă asta ? Știi ? .. Ahh , dar câte nu știi , nici azi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu