Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

6 ianuarie 2012

Am vrut să pun în această postare mai puțin sentiment decât în altele , dar nu , nu e mai puțin , e doar altfel . " Nimic emoționant sau profund , nu ești tu persoana căreia să îi servesc pe tavă sentimentele mele , nu ești persoana care le-ar observa . " Vezi , exact asta am crezut ani întregi .

Am înțeles că pleci .. De fapt , știam de ceva timp că pleci .. Acum realizez însă cu adevărat . Nu pleci , azi , până maine .. Pleci , de tot ! Pleci , pleci la propriu . Altfel probabil nu ai fi plecat din mine , nu ai fi avut de ce . Tu nu m-ai lăsat niciodată . Apreciez , chiar dacă poate nu ți-am spus niciodată . Știi , toți spun că nu realizezi ce ai avut , până nu pierzi . Cred că e prima oară când le dau dreptate . Acum , când mă gândesc că într-adevăr , nu o să mai fi aici de fiecare dată când o să vreau să fi , trebuie să recunosc , mi se face frică . Te știam undeva pe aici , prin preajmă , și n-o sa te mai știu . Vezi tu , asta mă sperie cel mai tare . Sunt mii de lucruri care nu ți le-am spus niciodată , pentru că , repet , nu ești tu persoana . Te cunosc , mai bine decât o fac mulți alții care au impresia asta .. Eu sunt copila care te știe exact așa cum ești , nu cum pretinzi a fi . Eu îți știu absolut fiecare mișcare , știu când minți , știu când te ascunzi , știu când te doare , și amândoi știm că suntem tare puțini cei care știm când te doare . De fapt , suntem puțini cei care știm că și pe tine te doare , așa , din când în când . Ei bine , daca tot e o scrisoare , o scrisoare de rămas bun , am să îți mulțumesc , pentru că ar fi trebuit să o fac demult , nu acum , când știu că nu mai am ce am avut altcândva . Dragul meu , îți mulțumesc din suflet pentru absolut tot ! Îți mulțumesc pentru că atâția ani , nu mi-ai reproșat nimic . Nu m-ai lovit , nu m-ai rănit , nu m-ai supărat , și m-ai certat doar atunci când cineva trebuia să o facă . Ai fost , și cred că vei rămâne mult , mult timp , singurul care a știut să fie exact cel de care aveam nevoi . Ai știut să fi tot , atunci când tot lipsea . Vezi tu , așa o să rămâi întotdeauna pentru mine - Făt-Frumos , care a știut să fie orice/oricând , băiatu` care a fost întotdeauna la momentul potrivit în locul potrivit , băiatu` căruia nu am absolut nimic să îi reproșez , sau pur și simplu , băiatu` din vară , cum erai pe atunci . Peste toate , cu siguranță o să te țin minte drept cea mai liniștită dragoste a mea . Te-ai gândit vreodată , cum Dumnezeu , doi oameni ca noi , căpoși , orgolioși , care întotdeauna au păreri și fixații total diferite , nu s-au certat nici măcar o dată ? Nici eu . Nici nu m-a interesat . Eu , draga ta (oricâte alte dragi mai erau) și tu , dragul meu (oricâți alți dragi mai erau) . Țin să îți spun că ești primul care pleacă vreodată din viața mea , și îi vreau binele . Îți vreau binele din toată inima mea , sper să îți fie tot drumu` ăsta exact așa cum vrei tu să fie , sper să ai tot ce ai căutat și nu ai găsit până acum , sau ai găsit doar pentru un timp . Sper să fi exact cine și cum vrei tu să fi , sper să rămâi la fel , sper să fi toată viața ta , pentru tine , nu pentru ei , exact ce ai fost și vei fi întotdeauna pentru mine . Cred cu tărie că o să găsești o femeie , nu o curvă , și din nou , nu , nu e tot aia ! Sper doar că anii viitori să îți fie exact așa cum mi-au fost mie , cum mi i-ai făcut tu . După mult timp , vreau să îți spun că te iubesc , dragul meu , te iubesc mult și demult , fie că știi sau nu asta . Acum știi . Nu o să uit niciodată cum atâția ani mi-ai zâmbit exact la fel de fiecare dată când mă vedeai . Nu o să uit cu siguranță niciodată că : Bărbații e porci , copilu` . Îți mulțumesc pentru că efectiv , m-ai crescut . Îți mulțumesc pentru fiecare zi , noapte , vară , an . Îți mulțumesc pentru absolut fiecare nenorocit de lucru mărunt care l-ai făcut pentru și din mine . Îți mulțumesc pentru simplul fapt că exiști , exiști pentru mine , exiști în viața mea . End if it ends today, well i`ll still say that you shine brighter than anyone .


~ ... Și dacă nu ar fi , nu s-ar mai povesti ... ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu