Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

13 ianuarie 2012

Și zilele vor fi din nou așa cum au mai fost .

După un an , după mai mulți , s-au întors pentru a mia oară zilele de iarnă , zilele reci care te închid în casă , zilele care au puterea aia nenorocită să înghețe tot ce ai în tine . Tot ce s-a născut asta vară , toată fericirea , toate speranțele , toate lucrurile în care ai crezut ca un prost , toate zâmbetele din toate diminețile alea în care te trezeai cu soarele în față , tot ce aveai , și erai sigur că aveai tot , s-a dus . Așa , deodată , s-au dus - și pe zi ce trece , mai pierzi ceva . Nu ești sigur de unde mai poți pierde , dar mai pierzi , până rămâi din nou gol, într-un colț de cameră , cu câteva poze , o mie de amintiri și aceeași dorință tâmpită care nu ți-o ascultă nimeni : "să fie bine" . Unii dintre noi își amintesc ce mult au iubit , alții încă iubesc . Unii încep să uite , alții încearcă să păstreze ce au . Unii renunță , alții nu realizează că au pierdut demult . Unii plâng , disperați după perioada în care simțeau că trăiesc , simțeau cum sângele care le curge prin vene nu e doar al lor , alții zâmbesc și oftează , acceptă și înțeleg , adorm spunându-și : " A fost ! " și se trezesc realizând că : " ... Și nici n-o să mai fie vreodată ! " . Unii iartă , pentru că încă iubesc , și ar durea prea tare să plece , alții nu iartă , pentru că încă iubesc , și ar durea prea tare să rămână . Unii pretind că totul e bine .. Nu ! De fapt , toți pretindem că totul e bine . Unii mint ca să nu facă rău , unii spun adevărul ca să nu facă rău oricum mai târziu. Unii cred că s-a terminat , alții știu asta . Unii se topesc de dor , alții nu îndrăznesc să o facă . Unii caută pe cineva care să asculte cum : " Nu mai pot ! " , alții tac și zâmbesc , crezând că până nu o spui cu voce tare , nu o simți . Unii mai așteaptă încă un semn , alții și-au închis demult telefoanele alea , oricum cine ar trebui să sune , nu sună , și cine sună , chiar nu contează acum . Unii luptă și azi , fără să știe dacă merită , fără să știe prea clar de ce , dar o fac . Alții au renunțat , puțin sătui . Adevărul e că toți am obosit . Nimănui nu îi e de fapt bine , nicicum nu e bine . Dar vezi tu , dacă și mâine dimineață te trezești cu ochii roșii , dacă refuzi iar să ieși din casă , daca îți petreci 23/24 de ore întrebându-te iar " DE CE MAMA DRACULUI ? " , nu faci nimic altceva decât să pierzi o altă zi care peste ceva timp o să realizezi că putea fi altfel . Crezi că lupți ? Nu lupți . O luptă nu se duce singur , niciodată , în niciun război . Dacă ai rămas singur , și încă te lupți , înseamnă că războiul s-a terminat demult , iar tu pur și simplu nu înțelegi că e timpul să îți iei lucrurile , să tragi aer adânc în piept , și să mergi acasă . Nu ne e bine , dar am și uitat cum "facem să fie bine" .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu