Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

13 ianuarie 2012

Din când în când , seara , înainte să te culci , te apropri de fereastră și te uiți în gol - la străzi , la oraș , la lumini , la oamenii care au lucruri mai bune de făcut decât să doarmă , la mașinile care nu se opresc niciodată , la stele , la lună , la o lume întreagă , undeva , dedesubtul tău . Eu fac asta . Toți o facem . În serile din ultimul timp , timp destul de lung , când ajung să văd o lume întreagă , îmi spun că el e toată lumea asta pentru mine . De câteva seri , cel puțin din orașul ăsta , nu se mai vede luna , plină sau nu , cum o fi , nu se mai vede deloc . O caut de fiecare dată când vin acasă , și nu e niciunde . Nu știu cum mai arată , dacă mai e acolo pentru noi , sau dacă mai e , pur și simplu , dar nici nu mai am nevoie să o văd , când el e cam în fiecare pas pe care îl fac . Îmi spun că pentru noi , pot să mă lupt cu toți , cu mine , sau cu el . Pentru el , am învățat să mă schimb , să-mi las tot orgoliul ăla crescut în ani buni . El m-a făcut puțin altfel - altfel decât mă știau cei care o făceau .. Cu adevărat , altfel decât îmi promisesem că o să fiu , altfel decât m-aș fi gândit vreodată . El m-a făcut să vreau să fac ceva , să fac tot ce pot , să nu rămân "una dintre ele" , să rămân "ea" . M-a făcut să vreau să fiu cea care nu l-a lăsat niciodată indiferent dacă a fost ușor sau greu , cea care a făcut întotdeauna ceea ce a promis că face , cea care a întors lumea pe dos pentru el dacă a trebuit . M-a făcut să vreau cu adevărat să fiu cea care a făcut tot ce era de făcut , iar dacă n-a putut întotdeauna , a încercat . Știu că mulți au fost în stare să mă facă alta pentru ei , dar numai el a reușit să mă facă alta pentru noi Numai el m-a făcut să îmi spun seara că înseamnă cât toată lumea asta . Dacă și tu te apropi câteodată de fereastră și vezi pe cineva în fiecare lucru , de acolo , de jos , atunci fi alta pentru voi , luptă oricât e nevoie , și ține de el exact până atunci când nu mai ai deloc de ce să ții . Nu-i da drumul , niciodată , nici când vrea să plece , pentru că vezi tu , nu toți oamenii din viața ta o să însemne tot , nu toți o să te lase să îi iubești exact atât de mult cât poți , n-o să ai mereu ocazia să le demonstrezi asta . Poate că el e ultimul care înseamnă cât o lume întreagă , și ceva mai mult . O viață , și încă puțin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu