Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

23 decembrie 2011

1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai ?
17 .. Da , cred că 17 .


2. Ce e mai rău , să eşuezi sau să nu încerci ?
Păi , 
 nu încerci , cu siguranță .


3. Dacă viaţa e atât de scurtă , de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac şi nu facem atât de multe lucruri care ne plac ?
De frică și de proști .


4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut tot ce era de vorbit şi de făcut , ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai facut ?Da . Câteodată vorbesc prea mult și nu ar trebui .


5. Dacă moneda naţională ar fi “fericirea” , cât de bogată ai fi ?
Bill Gates ar cerși de la mine .


6. Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult să îl vezi schimbat la oameni ?
Responsabilitatea de a-și asuma unele lucruri pe care pur și simplu nu vor să le accepte . Aș vrea să se plângă mai puțin , să fie mai puternici .


7. Faci ceea ce ai visat să faci , sau faci ceea ce faci doar pentru că împrejurările te-au adus aici ?
Fac exact și numai ce îmi place să fac .


8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani , ţi-ai trăi viaţa diferit ?
Nu .


9. Eşti mai preocupată să faci lucrurile cum trebuie , sau lucrurile care trebuie?
Cum trebuie . Cui îi pasă ce trebuie sau nu trebuie făcut ?


10. Dacă ar trebui să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă , care ar fi ăla?
Să nu o lase să treacă pe lângă el .


11. Ce-ai prefera să fii : un geniu stresat sau un prost fericit ?
Un prost fericit .


12. Ce-ai alege între a pierde toate amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să îţi mai faci amintiri de acum înainte ?
Chiar nu pot răspunde la întrebarea asta . M-am blocat .


13. Îţi mai aduci aminte de momentul ăla de acum 5 ani când erai extrem de nervoasă şi nefericită ?Mai are vreo importanţă acum ?
Da . Lucrurile se iartă , dar nu se uită .


14. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul , deşi toţi te sfătuiau să nu încerci ?
Vara trecută ..


15. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii ?
Aseară , când nu puteam să dorm.


16. Care e lucrul pe care l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut ? Ce te opreşte ?
Să fac ce își dorește el de atâta timp . Să fim un întreg . Ce mă oprește ? Neîncrederea și frica .

17. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti ?
Să rezist în fața provocărilor pe care viața mi le oferă , dar mai ale
s Dumnezeu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu