Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

25 decembrie 2011

N-ai tras niciodată o linie de final când era vorba de noi .. Pentru că ai șters-o ori de câte ori am tras-o eu . Eu nu am știut să te țin , iar tu nu ai știut să mă lași . Te iubesc , blegule .

Îți scriu acum ție , pentru că nu am făcut-o niciodată . Nu ți-am scris , nu ți-am spus și nu te-am lăsat să știi ce însemni de fapt , pentru mine . Însemni mult , mai mult decât crezi . Și nu pentru că nu observi lucrurile cum sunt , ci pentru că însemni mult mai mult decât te-am lăsat eu să vezi . Tot ce spun , spun pentru că vreau să știi că nu ai făcut tot ce ai făcut fără să observ . Vreau sș știi că am observat tot , și ar fi prea puțin spus că am apreciat . Nu te-am înțeles niciodată , dar am avut egosimul să te las întotdeauna să continui . M-am simțit vinovată , dar probabil nu destul cât să te opresc . Nu am vrut să te opresc să mă iubești , pentru că poate era lucrul de care aveam cel mai mult nevoie , de fiecare dată . Nu știu dacă ți-am mulțumit vreodată . Dacă nu , nici n-o voi face , pentru că sunt lucruri prea mari pentru a le acoperi cu un "mulțumesc" . În plus , niciodată nu aș putea să îți mulțumesc pentru tot ce ai făcut să îmi fie mie bine . Nu îmi dau seama care dintre noi doi a fost mai prost , dar știu că ție ți-a picat mai prost .. Din ce în ce mai prost , cu fiecare ... Fiecare dată când te-am mințit , fiecare dată când am plecat , fiecare dată când eram cu el , fiecare dată când nu te-am vrut , fiecare dată când nu mi-a păsat , fiecare dată când nu te-am văzut , sau nu am vrut să te vad . Fiecare dată când nu te-am iubit așa cum ar fi trebuit să o fac . Ai ținut de mine și te-ai încăpățânat să nu renunți , orice aș fi fost eu capabilă să fac . M-ai judecat și m-ai înțeles , m-ai certat și m-ai iertat , întotdeauna , cu aceeași privire din ce în ce mai dezamagită de cum înghite fiecare mic lucru venit de la mine . M-ai ținut de mână și m-ai tras înainte când n-am mai știut pe unde să o iau . Ai căzut de mii de ori și nu te-am tras niciodată , nu mi-ai cerut și nici nu ai așteptat . Ai zâmbit întotdeauna o dată cu mine , indiferent de cum îți era ție . Mi-ai demonstrat demult , și continui să o faci , că nu "toți sunt la fel" .  Ai tăcut , oricând a trebuit să o faci , și ori de câte ori ai fi avut dreptul să nu o faci . M-ai iertat , de milioane de ori , și m-ai lăsat cel puțin să cred că ai și uitat , tot ce am știut să fac , în așa fel încât să nu uiți . Pe mine nu m-ai uitat . Nu m-ai uitat niciodată , oricât ai fi fost plecat și oricât ți-aș fi zbierat în fața ușii să mă uiți . Te-ai intors la mine fără să te chem vreodată , fara să știi dacă măcar , vroiam să te întorci . Ai venit , ai venit întotdeauna și nu ai plecat până "nu mai aveam nevoie de tine" . Adevarul e că întotdeauna am avut nevoie de tine . Asta o știi , o știi pentru că am fugit la tine mereu . Am știut că tu ești singurul . Singurul care putea să se trezească la trei dimineața dacă îl sunam plângând , singurul care mă primea la el acasă , singurul care stătea cu mine până la șapte să mă asculte , singurul care mă ridica în picioare când nu vroiam să mă ridic , mă lua în brațe și îmi spunea : " Lasă , micuțo , e un prost , și nu te merită . Trecem noi și peste el " . Eram noi , nu era niciodată "treci tu" , nu , treceam "noi" . Și așa era . Nu m-ai lăsat niciodată singură . Nu o să am vreodată tupeul nesimțit de a îți cere să rămâi . Dacă o să vrei să pleci , să știi că nu am să te judec , pentru că ar fi trebuit să pleci acum tare mult timp , poate încă de la început . Ai rămâne probabil cea mai frumoasă amintire a mea , cea mai liniștită și cea mai lipsită de întrebări sau dubii . Oricât ai fi de departe , pentru mine vei rămâne cel mai aproape , pentru că așa ai fost întotdeauna . Să nu mă uiți chiar dacă doare , pentru că dacă tu nu renunți , eu nu mai fug .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu