Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

22 decembrie 2011

Respiră încet ,stinge lumina .. Şi taci , taci , taci ! Nu te mai gândi . Eşti din alt film .. Pleacă , n-ai ce să faci .. Drumul spre uşă-l ştii .

Degeaba ţipi . Degeaba îmi reproşezi că mâine nu te mai găsesc acolo unde erai . Degeaba îmi zici că te-ai săturat şi că pleci .. Oricum , nici nu o să îţi mai aminteşti de mine . Taci dracului , o dată în viaţă ! Nu te suport , înţelegi ? Nu te suport ! Degeaba trânteşti nenorocitul ăla de cearceaf şi îl calci în picioare . Te-ai gândit vreodată că poate tot ce mă aducea la tine era cearceaful ? Te-ai gândit că îmi plăcea cearceaful ăla ? Degeaba trânteşti uşa , şi fuţi trei pumni în ea , exact la fel de degeaba ca picioarele pe care le dai în perete . Degeaba îmi spui să te ascult .. Tot ce mai fac e să te aud .. Iar acum tu eşti acela care învaţă că este o mare diferenţă între chestiile astea două . Degeaba îmi iei hainele şi le arunci pe unde apuci , ca să plec din tine .. Ştii , nu am nevoie de hainele alea . Chiar te rog să le păstrezi . Ar putea fi singurul lucru ce te mai leagă de mine . Dacă ar putea fi cândva o vorbă de dor , de iubire sau de orice altceva , acum să ştii că ai rămas cu nişte cârpe îmbibate în parfum . Păstrează-le dracului şi lasă-mă în pace . Degeaba tragi de orice parte din corpul meu .. Poate cândva puteai considera că îţi aparţine , dar consideră-le vremuri spuse . Degeaba mă rogi , degeaba îmi explici , degeaba te înroşeşti , degeaba plângi şi spui toate cuvintele alea de căcat din nou . Ia-ţi mâinile de pe mine , desprinde-ţi buzele de ale mele şi dă-mi drumul la mână , dacă nu vrei să laşi mai multă scârbă în sufletul meu decât ai lăsat deja . Degeaba iei cheia aia şi o ascunzi agitat ca un copil prost care tocmai îşi caută jucăria . Tu nu o să îţi mai găseşti jucăria niciodată . Pot să stau lângă uşă ore întregi şi dacă te uiţi în ochii mei , o să ştii că nu mi-am schimbat cu nimic părerea . Dacă te uiţi în ochii mei , o să vezi privirea pe care nu ai văzut-o niciodată .. Aşa că dă-mi naibii cheile alea şi varsă-ţi nervii pe târfele tale de doi bani . Sigur , acum nu mai contează ele .. Ahh , sigur, de ce nu m-am gândit la asta ?! Azi , tot ce faci tu , e făcut degeaba pentru mine . Azi o să plec eu , azi o să te las şi o să te uiţi ca un tâmpit după mine . Fără nicio explicaţie , cum "ţi-o trag" exact după modelul tău . Azi o să bei tu litrii ăia de alcool şi o să fumezi tu zecile de pachete , o să îţi suni îndurerat prietenii care nu dau niciun ban pe drama ta . Azi o  plângi şi o să-ţi fie dor, azi o să mă cauţi în toate locurile în care eram şi nu o să mă găseşti .. Azi o să ştii că am plecat , dar mai grav , că nu mă mai întorc ! Azi scumpul meu , pe care îl iubeam de atâta amar de timp , copilul meu naiv care nu a ştiut decât să se joace , care a crezut că poate câştiga mereu .. Azi fraiere .. Azi nu mai sunt a ta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu