Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

21 decembrie 2011

Aud cum se lovesc fulgii de zăpadă de fereastra mea . Nu am timp . N-am timp să mă uit pe geam , n-am timp să ies afară şi să simt , nu am timp să nu îmi convină că ninge , nu am timp de nimic . Mă învârt fără niciun sens , caut disperată şi nu am idee ce , aşa că mă trântesc în mijlocul camerei şi încep să ţip .. Iar asta a fost tot . Unii o numesc nebunie , alţii o numesc descărcare , alţii o simplă reacţie , dar eu o numesc obişnuinţă . Da , cad câteodată undeva în mine , pentru că poate am nevoie .. Da , ţip şi admit că sunt pierdută . Mă ridic apoi ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat , a fost o scenă , iar eu am toată piesa . Mă sperii imediat ce se ia curentul şi văd o umbră în spatele meu . Rămân rigidă câteva secunde , iar apoi încep să râd de cât de naivă pot fi . Ies din casă , în ninsoare , în întuneric , singură , şi caut . Mai găsesc o fiinţă care e în stare să iasă afară cu mine , din compasiune , milă , sau poate suntem toţi în aceeaşi oală . Vorbim despre tot felul de lucruri şi umblăm de pe o stradă pe alta , şi acum râdem fericiţi . Arătăm tuturor că ştim să zâmbim , să râdem şi să nu ne pese .. Iar ce e în noi , asta ştim doar noi . Nu vrem să ştie ei .. Oricum , şi ei sunt la fel . Şi ei sunt dezamăgiţi de ce-au făcut ieri . Şi lor le e frică de eşecul de mâine . Nici ei nu ştiu ce o să mai fie azi . Şi ei sunt disperaţi , dar uite că râd .. Cu toţii râdem . Şi ei regretă , dar au orgoliu . Şi lor le e dor , dar se mulţumesc cu alţii .. Cu cei care le-au rămas . Şi mă uit la ei cu puţină milă , când ştiu că nu sunt mai bună ca ei , şi mă uit apoi la tine şi sunteţi la fel . Şi uite-l cum îi spune că o place , când de fapt iubeşte pe altcineva . Şi uite cum o ajută , dar le zice celorlalţi despre o alta . Şi uite cum se uită la ea , dar nu se desparte de cealalta . Şi uite cum o vrea , uite cum tânjeşte după ea , dar se dă doi paşi înapoi şi îşi întoarce din nou privirea , cu aceeaşi figură dezamăgită , şi rămâne la cealaltă .. Pentru că nu îndrăzneşte să ceară ce nu poate avea . Şi uită-te la tine ce urât îl priveşti , uite cum îţi e scârbă de ce face şi uită-te cum nu spui nimic , conştientă fiind că faci la fel . Şi mă priveşti din nou , să fii sigur că tot la tine mă uit , zâmbeşti şi mă prinzi de mână , dupa care mă iei şi mă bagi iar în jocul ăla al tuturor în care ştim să ne prefacem că suntem bine . Nu mai ştim demult să recunoaştem că nu e bine , şi că de fapt nu ştii dacă e bine , nu ştii nimic din ce e în jurul tău , nici măcar nu ştii cine eşti şi ce vor toţi de la tine .. Dar atunci când nu te văd toţi şi te minţi singur în fiecare zi , mai cazi şi tu . Şi atunci îţi permiţi să ţipi , să zbieri şi să accepţi că nu ai nimic , că nu ai avut niciodată sau ai pierdut şi te-a durut prea mult . Atunci îţi permiţi să fii lacom şi să vrei tot ce nu ai , tot ce vezi doar în filme , să te târăşti după viaţa perfectă pe care o vezi la toţi şi nu o are nimeni , oameni care tânjesc şi ei la rândul lor după viaţa ta perfectă .. Dar ăştia suntem , aşa facem toţi . Şi ei , cei care par atât de puternici şi nepăsători , şi ei sunt singuri , şi ei sunt învinşi , şi ei realizează câteodată .. Însă pe tine te văd în fiecare zi , te văd fericit şi sigur pe tine , când ştiu , ştiu că nu eşti aşa . Şi de atâta timp niciodată nu am auzit-o de la tine .. Dar azi , acum , dupa ce ai râs lângă mine o noapte întreagă , te-ai aşezat pe picioarele mele , te-ai uitat la mine , şi ai început să plângi . Nu e un fapt care să mă bucure , dar nici nu ştii cât de mândră mă simt .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu