Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

22 decembrie 2011

Nu lăsa visele să piară , pentru că dacă visele pier , iubirea nu e decât o pasăre cu aripi frânte care nu mai poate să zboare .

Te rog a 1000-a oară să rămâi . Te rog să ai grijă de mine . Te rog să mă tragi în sus şi să mă sprijini . Te rog să nu mă laşi să cad . Te rog să mă păstrezi . Te rog să duci ce am dus eu până acum . Te rog să exişti , să te simt , să te am , să te păstrez . Te rog să rămâi , să mă pierzi în tine , să mă închizi şi să mă păstrezi . Te rog să mă laşi , să zbor , să cad şi dupa să-mi revin . Te rog să îmi menţi zâmbetul pe buze şi să laşi fiecare lacrimă să cadă , să mă facă mai puterică , ca să îmi amintească de tine . Te rog să mă omori cu fiecare adevăr , te rog să îmi spui orice doare , te rog să nu mă minţi . Te rog să mă dezamăgeşti şi  mă faci să cred în tine . Te rog să mă cerţi şi să mă ierţi . Te rog să nu mă pierzi , nu vreau să mă pierd . Te rog să nu îmi promiţi nimic . Te rog să nu îmi garantezi nimic . Te rog să nu îmi spui cum o să fie . Te rog să nu mai faci să te visez în fiecare seară . Te rog să mă ţii în prezent şi să mă laşi să visez la "acum" . Te rog să mă faci  îmi fie dor de noi . Şi dacă pleci .. Te rog , nu lăsa o gaură în urma ta . Te rog nu lăsa un loc gol care nu poate fi umplut . Te rog , nu lăsa vise şi realitate . Te rog , ia tot şi dă la altcineva . Te rog , lasă-mă cum m-ai găsit . Te rog , nu mă schimba .. Te rog , nu lua tot , atâta timp cât ai oricum . Te rog , nu mă lua , mă ai oricum . Şi totuşi , te rog , rămâi în mine . Pentru că te-am păstrat oricum .. Pentru că nu vreau să ştii . Nu vreau să cazi , nu vreau să ştii cum e , nu vreau să te doară şi nu vreau să simţi . Nu vreau să trăieşti ce am trăit eu , nu vreau să te las . Te-am lăsat şi te-ai dus . Şi ai căzut , şi a durut , şi ai ştiut cum e pentru prima oară . Şi am simţit . Am simţit mai mult decât ai simţit tu . M-a durut mai tare , am regretat doar că te-am lăsat să pleci , şi încă regret .. Iar când te duci , aşteaptă-te să cazi dinspre foc spre gheaţă . Aşteptă-te la un loc rece , care nu te vrea , care doar te acceptă . Aşteaptă-te să dai tot ce ai şi să nu primeşti nimic . Aşteaptă-te la indiferenţă , priveşte cum cazi într-o gaură mare , aşa cum laşi tu , făcută la rândul ei de altcineva . Nu aştepta iubire , nu aştepta la fel de multă , e poate singurul lucru care ţi-l garantez că nu o să-l mai ai . Şi poţi să regreţi , şi poţi să crezi , şi poţi să primeşti înapoi , doar nu ar fi prima oară .. Dar să ştii că ai lăsat un alt gol .. Să ştii că ai lăsat încă o dezamăgire , încă o urmă  şi iar o să doară . Te rog nu complica tot , te rog nu repeta tot , te rog nu arunca un suflet , o trăire , un sentiment . Te rog nu pierde tot din mine , nu mă pierde , ţi-am spus că nu vreau să mă pierd . Te rog , te rog , rămâi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu