Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

25 decembrie 2011

Singurul lucru care stă între noi doi este realitatea .

Minunile nu le găsești la fiecare pas . Nu ți le pune nimeni în față , și nici măcar nu poți să lupți pentru ele . Minunile sunt rare și mai prețioase decât îți poți tu imagina . Nu am idee de cine sunt trimise , dar nu le primește oricine . Probabil nu oricine le poate ține , prețui , așa cum trebuie , pentru că nu poți lupta pentru ele , dar după ce le dobândești , e o luptă a dracului de grea să le poți păstra . Nu știu pe ce criteriu sunt împărțite minunile astea , cui , sau de ce , dar eu mi-am primit minunea mea , și mă ține în viață , respiră pentru mine , de trei ani încoace . Minunea mea e responsabilă pentru tot ce sunt eu azi - pentru ce știu , pentru ce spun , pentru ce gândesc , pentru ce cred , pentru ce simt , pentru cum și cât iubesc , pentru absolut fiecare pas corect care îl fac . Tot ce am făcut sau fac greșit , îmi corectează el . El m-a învățat tot , și nu cred că și-a dat seama sau a avut intenția asta vreodată . El mi-a câștigat încrederea așa cum nu a reușit nimeni . El știe tot , pentru că el e singurul care are dreptul ăsta . Eu îl am pe el într-un fel pe care nu îl înțelege nimeni , nici noi , nici nu contează , într-un fel în care nu îl mai are nimeni , și asta mă face mândră . El mă face să zâmbesc , fără să aiba vreo tangență cu mine . El mi-a ocupat zile și nopți întregi , sau m-a ocupat pe mine , în așa fel încât nu aș schimba nimic , nu regret nimic și aș fi în stare să mai fac o dată orice din ceea ce am făcut . El m-a învățat că merită , oricât timp , nervi și răbdare ar lua . Tot el m-a învățat și cine nu merită , și a avut dreptate , oricât m-aș încăpățâna până în ziua de astăzi să spun că nu e așa . El m-a așteptat mereu , chiar dacă putea pleca . El m-a crescut și m-a pus pe un alt drum . Nu m-a înțeles aproape niciodată , dar m-a ascultat . El e singurul care mă poate scoate din minți și calma în următoarele zece minute . El e singurul pe care pot să îl iubesc , să îl urăsc , să nu îl suport și să îl ador în același timp . E singurul care poate să mă intimideze când se uită la mine . E singurul căruia îi sunt recunoscătoare , pentru absolut tot ce a făcut cu , din , și pentru mine . E singurul pe care îl iert , orice ar fi , e singurul care merită să îl iert , de câte ori ar trebui . E cu siguranță singurul pentru care pot să vă las pe toți dacă trebuie , e singurul căruia nu îi dau drumul pentru nimic din ce aveți voi de oferit . E singurul care m-a învățat să râd dinainte să râd .. Și m-a făcut să plâng dinainte să plâng .. Cel care face pe victima într-un mod care nu mă enervează . E singurul care face parte din mine de trei ani , e singurul care mă iubește , care chiar mă iubește , poate mai mult decât știu eu . El e singura mea minune , și îl iubesc atât de mult încât singurii care poate ar înțelege ar fi cei care au propria lor minune . El e absolut tot pentru mine , el e tot ce voi toți nu puteți fi . El e inima mea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu