Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

22 decembrie 2011

Dacă vrei ca lucrurile din jurul tău să se schimbe , schimbă-te tu şi nu le cere la alţii s-o facă , pentru că nu o vor face niciodată !

Atingerile rare şi întâmplătoare care te fac să tresari . Atingerile mai dese şi deloc întâmplătoare care te aprind . Mâinie prinse strâns care încă păstrează încrederea şi dragostea dintre voi . Buzele lipite care deşi încă tremură , au încremenit una ascunsă sub cealaltă . Nu se mai mişcă nimic . Nici privirea ta fixă şi nici privirea lui , nici mâinile surprinse pe feţele voastre arzânde . Ce mai îndrăzneşte să strice momentul sunt bătăile inimii care nu se opresc , care nu îngheaţă , care nu renunţă să vă dea foc , încetul cu încetul . Bătăile inimii tale care îl cheamă , bătăile inimii lui care îi cer să se piardă în tine . Momentul în care se opreşte lumea şi tot ce ţine de ea pentru voi . Momentul în care realizaţi că oricum voi iubiţi în lumea voastră , unde ceilalţi , nu doar că nu contează , ci nu există . Momentul în care prinde totul viaţă din nou . Mâinile lui care te cuprind şi care alunecă peste tot corpul lui . Buzele lui pe gâtul tău . Capul tău lăsat pe spate . Momentul în care te pierzi şi aluneci uşor în jos . Unghiile înfipte în spatele lui , degetele care se plimbă uşor pe coapsele tale . Dorinţa neînchipuită . Momentul în care vă pierdeţi amândoi . Momentul în care faceţi din doi , doar unul . Momentul în care îi spui : " Eşti doar al meu ! " şi te muşcă din simpla plăcere ce i-o provoacă . Agresivitatea . Gemetele adânci .. Mâinile care se caută disperate . Trupurile neputincioase prinse unul de celălalt cu picioarele îmbârligate . Buzele lui fine apăsate cu putere de ale tale . Telefonul care sună , telefonul care sfârşeşte aruncat undeva pe birou , lângă bluza aproape sfâşiată cu ceva timp în urmă , care poartă amintirea dorinţei lui nebune faţă de tine . Aerul tras în piept cu putere . Ochii închişi şi redeschişi în următoarele cinci secunde . Îmbrăţişarea lui care te curpinde cu totul . Privirea ta profundă care spune : " Uite că iar eşti al meu " . Privirea lui fugară care îţi răspunde : " Când n-am fost ? " . Zâmbetul împlinit . Săruturile rapide şi dese , strângerile în braţe brutale . Ochii lui care se pierd cumva în tine şi surâsul care îl afişează de fiecare dată când are ceva de spus , dar nu o face . Răspunsul tău cu voce tare : " Şi eu " . Momentul în care îl bufneşte râsul . Momentul în care te ridici , îl pupi pe frunte şi pleci . Paşii lui grăbiţi după tine . Braţele lui aruncate spontan şi cu putere în jurul tău . Respiraţia tăiată . Zâmbetul care spune " Atâta îţi trebuia să nu vii după mine ." . Proptirea lui în uşă şi privirea aruncată după tine , cu suflet cu tot . Paşii tăi rapizi pe scări . Conversaţia din mijlocul blocului : " Tu , tu .. Te iubesc . " Şi eu te iubesc . " Şi dacă nu ? " Nu există nu . N-ai tu idee cât . " . Momentele în care trăieşti în altă lume , fără vreo legătură cu asta sau cu ce se întâmplă în ea , momentul în care se uită toţi lung şi încep să îşi facă dubii serioase în privinţa ta . Momentul în care le zâmbeşti tuturor şi le spui doar .. " Ce să fie mă cu mine ? Ţi se pare ! " 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu