Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

23 decembrie 2011

Și vine un moment când trebuie să ștergi mesaje , să ștergi numere , să rupi fotografii .. Nu înseamnă să uiți .. Înseamnă că în sfârșit ai găsit puterea de a accepta că nu va mai fi niciodată ceea ce a fost .

Acest băiat despre care urmează să scriu este unul la un milion , doarme la un metru de mine cu o țigară care a uitat-o aprinsă lângă el . A adormit cu capul întors spre mine , și un surâs pe buze care nu spune nimic , dar ascunde multe . Acest băiat o iubește de mult timp . Nu a ascuns-o niciodată pentru că nu a văzut rostul , și nici că era vreunul . Și-a dedicat ultimii 3 ani unui singur scop : fericirea ei . Adora să fie fericit , iar el e fericit doar când e ea , iar dacă nu e , o face el . Asta știe să facă cel mai bine , poate de aceea nu renunță niciodată . Nu renunța niciodată la nimic din ceea ce ține de ea . E în stare să facă același lucru de 1000 de ori , oricât ar fi de greșit , dacă ei îi e bine . Tot ce face se rezumă la ea , așa că am putea spune că este centrul universului lui . Nu ascultă de nimeni și este chiar mai încăpățânat decât ea , așa că niciodată nu se înțeleg mai mult de 2 zile . Se ceartă , își spun vrute și nevrute , ea pleacă , dar tot el se întoarce . Nu sunt niciodată de acord , ea riscă , iar el vrea doar să o vadă pe un drum sigur . El o vrea pe ea , ea vrea pe altcineva . Nu îi spune niciodată , dar știe el foarte bine . Nu îi reproșează nimic , deși ar vrea să îi spună într-o zi tot . E poate singurul lucru de care îi e frică , să o piardă încă o dată . Nu o face poate și pentru că știe că nu e un lucru pe care sa îl controleze . Înțelege că și ea poate să iubească așa cum o face el , dar nu pe el . Nu a ținut-o niciodată , a lăsat-o să plece . Nu a așteptat să se întoarcă , pentru că știa că nu o va face . Ea nu e genul de fată care pleacă și vine înapoi , realizând că nu a făcut ce i-a spus inima . O dată ce pleacă , nu dă niciun pas înapoi , oricât ar durea-o asta . E vorba de orgoliu și încăpățânare , iar el o cunoaște . Se duce după ea întotdeauna , și așa o iau mereu de la început . Și azi o privește iar cum o face în toate celalalte zile . E a lui din nou , după regulile ei , ca întotdeauna . Are în privire o dorință arzătoare care nu seamănă cu ale celorlalți din viața ei care au privit-o de-a lungul timpului . Are o privire inocentă , care nu ascunde nimic și care nu ar putea să o mintă , deși câteodată ar vrea . O vede așa cum e ea , pentru că nici ea nu se ascunde față de el . Sunt două trupuri , unul lângă altul , care se privesc fără niciun pic de rușine , care lasă la iveală fiecare păcat și fiecare lovitură care le aparține . O privește pentru că e a lui , și asta o știu amândoi , încercând să evite faptul că trupul , mintea și iubirea ei aparțin totuși altcuiva . O analizează din cap până în picioare și nu o judecă . O admiră , cu toată ființa lui . Câteodata ea începe să plângă , pentru că se pierde în privirea lui . Știe că nu merită să o vadă așa , știe că nu îl merită . Câteodată se simte vinovată , dar asta nu o admite decât față de el . E singurul care o înțelege , oricât i-ar fi de greu . Cine ar înțelege-o , dacă ar fi în locul lui ? Nimeni , nimeni nu ar putea să o facă . Plânge încet și tremură , dar nu pierde niciodată contactul vizual cu el . Nu vrea să îi dea impresia că o pierde iar , căci știe că l-ar durea mai mult decât o doare pe ea . El tace întotdeauna , pentru că orice ar spune , ar apăsa-o mai tare . Se apropie de ea , o mângâie , îi șterge orice lacrimă și o strânge în brațe până se calmează , până îi e bine . Nu a așteptat niciodată nimic de la ea . Să îl ia în brațe , să îl facă și ea fericit când nu e , nu a așteptat niciodată mai ales să îl iubească . S-ar fi supărat singur . Și nu îi lipsea asta . Acest băiat a vrut să fie pentru ea ceea ce nu a fost niciunul . Și a fost , a fost cel care a iubit-o necondiționat și fără oprire în fiecare zi , i-a spus-o și i-a arătat-o , s-a asigurat că știe , că nu uită , că e conștientă de prezența lui acolo , oricând are nevoie de el . Acest băiat doarme acum liniștit după o lungă zi alături de ea , în care adora să știe că în atâtea ore , rămân unul în brațele celuilalt . Iubește al dracului de mult să o aibă pentru el și să o simtă , să aibă grijă de ea , să fie ea , acolo , lângă el . N-are ea idee cât o iubește . Acest băiat .. Ești tu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu