Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

26 decembrie 2011

Unul dintre cele mai grele lucruri în viaţă este să ai cuvinte în inimă pe care nu le poţi pronunţa .

Azi , o să-mi mulţumesc mie . Bine , şi vouă . Vouă , pentru tot . Pentru fiecare lucru care l-am trăit , singură , şi cu voi . Pentru fiecare căzătură care mi-am luat-o şi care a durut mai mult , sau mai puţin . Pentru fiecare minciună . Pentru fiecare schimbare la care nu mă aşteptam . Pentru fiecare lovitură bruscă , care a durat prea mult , a durut prea mult , sau care pur şi simplu nu trebuia să vină . Pentru fiecare urmă care a rămas , pentru că au rămas multe acolo . Pentru fiecare noapte care parcă trecea cu încetinitorul . Pentru fiecare spate întors în momentul nepotrivit . Pentru fiecare speranţa care s-a stins în faţa mea , sau în mine . Pentru toate visele care mi le-am făcut fără absolut nicio bază . Pentru fiecare dezamăgire . Pentru fiecare piedică . Pentru fiecare clipă în care nu eram sigură dacă ceva mai bate în mine . Pentru fiecare mizerie care mi-a fost pusă în faţă când aveam 8 ani şi nu ştiam nici pe ce lume sunt . Pentru fiecare mizerie care mi-a fost pusă în faţă până azi . Pentru fiecare mizerie care sunt conştientă că o să mai îmi fie pusă în faţă mulţi ani de acum înainte . Pentru cei care au plecat atunci când aveai nevoie de ei . Pentru că nu v-a păsat . Pentru că mi-aţi râs în faţă . Pentru că mi-aţi trădat încrederea . Pentru toate greşelile care le-am făcut pentru voi . Pentru tot , vă mulţumesc , mai serios decât am făcut-o vreodată . Iar mie , mie îmi mulţumesc pentru că sunt aici . Pentru că zâmbesc . Pentru încrederea care o am în mine . Pentru faptul că ştiu cât pot să duc , pentru că ştiu că pot să duc mult . Pentru că m-am schimbat , şi nu am nevoie de aprobarea sau părerea voastră . Pentru că ştiu să trec singură peste tot . Pentru că sunt o copilă care nu mai gândeşte ca una . Pentru că nu o să ştii niciodată cum a fost şi ce am simţit . Pentru că m-am ridicat fără nicio mână întinsă . Pentru că n-am ştiut niciodată la ce să mă aştept , dar am ştiut întotdeauna să mă adaptez . Pentru că am avut puterea necesară să închid uşa după mine , ca să nu daţi şi voi ca proştii cu capul de ea . Pentru că nu sunt o persoană rea . Pentru că am ştiut să fiu acolo , în primul rând , pentru mine . Pentru că deşi m-am lăsat de prea multe ori pe ultimul loc , am ştiut să mă întorc şi să mă recuperez . Pentru că deşi nu am trecut mai departe o dată cu fiecare pagină dată , am urmat-o . Pentru că merg mai departe , chiar dacă mă mai uit înapoi . Pentru ultimii ani , în care doar eu ştiu la ce mă refer . Pentru că am devenit cine sunt şi sunt al naibii de mândră de asta ! Pentru asta vă mulţumesc , oricât de ciudat ar fi . Pentru că voi m-aţi învăţat că , într-adevăr , ce nu te omoară , te face mai puternic . Pentru că în final , totul se transformă într-o lecţie bine învăţată .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu