Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

22 decembrie 2011

" Cum schimbi în oameni mari , nişte copii .."

Atunci . Spui atunci , şi pare de mult . Pare să fi trecut o veşnicie , pare să fi trecut o lume peste noi , generaţii întregi şi atât de mult timp . Şi nu pentru că au trecut de noi mii de probleme care ne-au făcut să ni se pară că timpul trece repede .. Ci pentru că ne-am schimbat . Atât de mult încât spui cuvântul “copil” , şi te vezi pe tine acum câţiva ani , doar câţiva , nu mulţi , o cu totul altă persoană . Eşti în faţa blocului şi te joci .. Şi eşti fericit .. Şi nu îţi pasă . Nu ai tu treabă cu viaţa şi alte lucruri . Ai prieteni lângă tine , iar dacă te cerţi , te cerţi pentru jucăria aia care chiar nu vrei so i-o dai , dar ţi-o ia şi parcă nu ar fi de ajuns , ţi-o şi murdăreşte , sau chiar poate o rupe ! Nu ai bani la tine , nu ai ce face cu aşa ceva , iar dacă ai găsi un milion pe jos , nu ai ştii dacă să îi laşi sau să îi ei , dar probabil i-ai lăsa . Bei un pahar de suc acidulat şi te simţi vinovat şi puţin speriat la gândul că ai auzit de atâtea ori cum mama zicea că nu sunt bune şi fac rău la stomac . Nici ciocolată nu ar trebui să mănânci prea multă , dar prietenul tău tocmai a adus una afară şi nu îl poţi lăsa pur şi simplu să se întoarcă cu ea acasă . Veneai seara acasă şi daca îţi era frică de ceva , era vorba de bau-bau . Dacă auzeai vreodată de “rupere” , nu putea fi nimic altceva decât un simplu obiect care s-a rup .. Iar dacă din greşeală , auzeai de sex , te înroşeai instantaneu şi începeai să razi 10 minute bune , pomenind apoi despre incidet cu prietenii , folosind bineînţeles “ Ştii tu ce ..” . Pentru că erai un copil inocent care nu ştia pe ce lume e , dar nimănui nu îi era milă de tine , pentru că nici nu îţi pasă de ce se întâmplă de fapt în jurul tău .. Şi cu toţii ştiau că vei afla oricum prea devreme . Şi uite că aşa e . Uită-te la tine acum . Eşti mereu plecat/ă şi dacă te întorci acasă , o faci în trecere . A devenit un loc unde mănânci şi dormi , mai stai poate pe nelipsitul Yahoo Messenger , şi iar pleci .. Nu îţi mai e frică că nu faci ce zicea mama , pentru că probabil mama nici nu s-a gândit .. Nu că o să faci aşa ceva , ci că o să le faci atât de repede . Ai 13 sau ai 17 ani , tot umbli prin cluburi şi tot vii beat acasă . Acum nu mai bei suc acidulat , doar dacă scrie “Beck’s” , “Heineken” , sau aşa ceva pe sticlă .. Dar bei mult sucuri neacidulate .. De struguri , de prune .. Şi e incredibil ce fericit eşti apoi o seară întreagă . Acum dacă auzi de “rupere” , chiar dacă e într-un context cât se poate de apropiat de verbul “a se rupe” , tu o să te gândeşti la beţie sau la sex . Nu , nu eşti un alcoolic vai de capul tău sau vreun perver .. Dar în general , doar la asta te gândeşti. Te mai duci şi pe la şcoală , dar nu mai contează prea mult , o să te agiţi când o să vină intrarea la liceu sau bacu’ , până atunci ce-ţi pasă ţie ?! Acum nu mai mănânci nici măcar ciocolată , şi nici prieteni care să vină cu ciocolata afară nu mai ai . Prietenul tău nu îţi mai rupe nicio jucărie , dar ţi-a luat prietena , aşa că o să iasă o mare bătaie , chiar dacă niciodată nu a fost respectiva mai mult decât o aşa numită “pizdă” . Acum nu mai ai coardă şi păpuşi sau maşinute , dar ai ţigări , ai brichetă , ai din când în cand şi o pastilă de ecstasy la tine , ai nişte vodkă pe undeva , şi chiar dacă încă nu ştii câte găuri are o femeie , tu ai prezervative la tine ,  bineînţeles , daca ai destul creier încât să îţi aduci aminte şi de astfel de detalii . Acum ştii să minţi , şi asta nu te deranjează până observi că te minţi de fapt pe tine . Şi ai crescut prea repede , şi totul se întâmplă mai devreme , dar faci faţă pentru că aşa suntem toţi cei din jurul tău , de vârste apropiate . Pentru că trece timpul ,  pentru că suntem o generaţie de testare , şi atâtea lucruri noi se încearcă pe noi . Noi dăm cu capul de toate mult mai repede şi nu ne perimitem să nu facem faţă , pentru că nimeni nu te întreabă dacă eşti în stare să treci peste sau nu .. Pentru că ăsta eşti tu , asta e viaţa ta , singură , şi trebuie să treci prin ea , singur până la urmă , căci nimeni nu va fi acolo pentru totdeauna . Nimeni ! Şi ai prieteni lângă tine , şi ai o familie care încă te sprijină , fie că meriţi sau nu , şi te mai ai pe tine însuţi , şi dacă vrei ,  poti să fi puternic .. Dar te scoli dimineaţa şi te uiţi pe geam , şi eşti fericită , pentru că de la un timp eşti fericită mereu .. Însă , te simţi pierdută şi pare ciudat .. Dar oare , ce altceva poţi să faci ? E doar încă o zi ,  puţin mai grea decât cea de ieri , dar mai uşoară decât cea de mâine , iar asta te linişteşte . Şi nu regreţi cum eşti pentr că îţi place viaţa asta aşa cum e .. Dar te mai uiţi din când în când înapoi , şi vezi cum erai , şi vezi ce puteai fi , şi poate ai o urmă de regret .. Dar îţi revi , în fond , nu contează ce ar fi putut să fie , contează ce e şi nu îţi pasă ce puteai să devi .. Asta eşti şi aşa trăieşti , în generaţia asta , în lumea asta .. AZI .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu