Să ai grijă de ea , s-o iubeşti așa cum n-ar mai face-o nimeni altcineva , s-o ridici atunci când cade , să fi îngeraşul ei , să nu-i laşi vreodată ochii fără culoare , să-i schimbi lacrimile în zâmbet , să-i închizi ochii şi s-o faci să viseze cât mai profund , să pictezi cu ea amintiri pe o stea , să nu laşi ploaia să cadă peste zâmbetul ei , să-i încălzeşti sufletul , să-i fii alături mereu , să n-o răneşti , să-i demonstrezi totul printr-un simplu gest , să zâmbeşti doar pentru ea , să faci tot ce la alţii nu le este permis .. S-o faci FERICITĂ ! Să nu-i judeci trecutul ca să o faci nefericită şi nu încerca niciodată s-o schimbi . Crede-mă , e perfectă aşa cum e . Nu încerca s-o înţelegi , doar iubeşte-o şi ai grijă de ea . Ţine-o lângă tine cum o făceai înainte . N-o lăsa singură un minut şi dă-i tot ce are nevoie . Şi dacă într-o zi cineva ţi-o va fura , să nu plângi . Îţi vor fura ceva ce tu i-ai furat ei ! ♥

Mulțumesc părinților care mi-au dat cei 7 ani de acasă , m-ați făcut să fiu apreciată de o lume întreagă .
Mulţumesc celor care m-au iubit , am putut vedea cu ochii mei că dragostea adevărată nu există doar în basme .
Mulţumesc celor care m-au urât pentru ceea ce sunt , m-ați făcut mult mai puternică pe zi ce trece .
Mulțumesc celor care m-au respectat și nu m-au jignit niciodată , m-ați făcut să mă simt specială .
Mulțumesc celor care au dat dovadă de bun simț , am putut realiza că nu sunteți ca restul .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng doar de la prea mult râs , am învățat să trăiesc fiecare clipă .
Mulţumesc celor care mi-au dat dreptate când spuneam adevărul , m-aţi făcut să mă simt importantă .
Mulţumesc celor care au căzut și s-au ridicat odată cu mine , mi-aţi arătat ce înseamnă să ai prieteni .
Mulţumesc celor care au intrat în viaţa mea , m-aţi făcut să devin ceea ce sunt astăzi .
Mulțumesc celor care m-au dezamăgit , m-ați învățat în cine trebuie să am încredere .
Mulțumesc celor care mi-au promis câte ceva și s-au ținut de cuvânt , am putut vedea oameni de onoare .
Mulțumesc celor care m-au făcut să plâng , m-ați învățat să prețuiesc valoarea unui zâmbet .
Muțumesc celor care mi-au dat sfaturi și lecții de viață , am căpătat experieță și m-am maturizat .
Mulţumesc celor care au plecat din viaţa mea , mi-aţi arătat că nimic nu durează o veşnicie .
Mulțumesc celor care mi-au greșit , am învățat că trebuie să iert , și totuși să nu uit niciodată .
Mulțumesc celor care mi-ați pus "piedici" , am înțeles că sunt destul de puternică încât să mă ridic de una singură .
Mulţumesc celor care m-au minţit , mi-ați arătat că o persoană are mai multe fețe și e schimbătoare ca vântul .
Mulțumesc celor care n-au încercat niciodată să mă schimbe , mi-ați demonstrat că nu pot fii comparată cu nimeni .
Mulţumesc celor care m-au ascultat de fiecare dată , m-aţi făcut să simt că merit , m-aţi făcut să înţeleg cât valorez .
Tot respectul pentru acele persoane care au rămas lângă mine mereu , chiar și atunci când le-am cerut să plece !

hit counter

21 decembrie 2011

Nu am să scriu niciodată ce vrei tu să citeşti , ci doar ce am trăit . Nu am niciun pic de ruşine , nu mă ascund de nimic şi sunt sătulă de secrete ale vieţii . Şi uite aşa văd cum trec anii , îmi descopăr fericirea şi aştern totul în cuvinte .

Mama începe să înjure . Mi-a căzut pătura de pe mine şi îmi e frig . Alarma sună pentru că am uitat s-o dezactivez . Ce început de weekend minunat .. Mama m-a învăţat de când eram mică să am grijă de lucruri . Nu mi-am pierdut cheile , nu mi-am pierdut în general nimic material , dar nimeni nu te poate învăţa cum să nu pierzi persoane . Pot face oricând o listă cu sute de persoane care îmi sunt indiferente sau la care nu ţin .. Dar pe cât e de frumoasă viaţa asta , pe atât e de curvă . Nu te va lăsa niciodată să-i pierzi . Ai să pierzi cei mai buni prieteni , ai să pierzi oamenii de care depinzi , ai să pierzi acei 2-3 oameni pe care nu ai vrea să-i pierzi niciodată . Şi o să rămâi şocat , o să rămâi şocat că "tocmai ei" . O să fie cei care ţi-au zis că nu o să plece niciodată , o să fie cei care te-au ridicat când te-au îngropat toţi ceilalţi , o să fie cei care ţi-au arătat că toate au un rost , că tu ai un rost , că nu eşti inutil . O să fie cei care atunci când ai nevoie de cineva , o să îţi spuna că ei au nevoie de tine , şi atunci nu o să mai ai nevoie de nimeni . O să fie aceia la care nu te vei aştepta niciodată . Stau două minute în picioare şi mă uit în gol . Nu o să zâmbesc , nici n-o să plâng, orice aş face lucrurile rămân la fel . Şi poate pentru prima oară , da , ştiu că nu pot schimba nimic .  Astăzi realizez multe . Realizez că nu există nicio persoană importantă căruia să nu îi fi zis măcar o dată că "o urăsc" . Realizez că pe niciuna nu am urât-o vreodată . Realizez că nu am urât pe nimeni niciodată şi pentru asta încep să mă urăsc , pentru că nu merită să nu urăşti pe nimeni . La naiba , dar totuşi , toţi merită să-i urăşti pentru una sau alta . Realizez că am spus de sute de ori că "sunt singură şi nu am pe nimeni alături" , ca o copila mică şi proastă . Realizez că-mi e dor de toate persoanele care au însemnat ceva pentru mine mai devreme sau mai târziu şi de care credeam că nu o să îmi mai amintesc vreodată . Realizez că dacă tot am 15 ani , aş putea să nu mai dau mereu vina pe alţii şi să mă scot de una singură . Încă nu realizez unde am greşit , dar măcar realizez că am greşit . Spre deosebire de alţii , care nu o să accepte astfel de lucruri vreodată . Nu mai e dimineaţă , dar mă hotărăsc să zâmbesc . Pentru că poate că mereu a fost atunci , şi acum e acum , şi acum nu ne mai împăcăm , dar în fond , asta e .  Pentru că oamenii vin în viaţa ta , devin importanţi , prea importanţi , devin în scurt timp totul pentru tine , te crează parcă încă o dată , o altă fiinţp , perfectă pentru ei şi doar pentru ei , te ţin cât timp au nevoie , după care îţi zâmbesc ironic şi te lasă în spate , te omoară , şi după ceva timp devi din nou persoana care erai înainte .. Iar ei îşi găsesc altă persoană care să o schimbe , iar alţii te găsesc pe tine . Pentru că vin şi pleaca , mult prea rar rămân . Acum chiar sunt sigură că ce-a fost a fost , şi de data asta "ultima oară" , chiar este "ultima oară" , şi la fel de sigură că cineva o să le ia locul .. Dar după câteva zile , săptămâni , luni , ani .. O să îmi amintesc de tine , de voi , drept cei care m-aţi făcut ce eram atunci , drept "tot" . Şi poate aşa o să şi rămâi . Tot , "din prea multa dragoste" . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu